Currently #1

Feeling; Tired.. Happy though! M’n eerste studie week zit er weer op. Ik moet nog heel erg wennen aan het elke dag vroeg opstaan (6 uur!) en op en neer reizen naar Utrecht. Mijn agenda stroomt nu al over van de opdrachten, papers, presentaties en tentamens, maar ik heb er zin in! Vorig jaar ging het niet zo lekker. Persoonlijk & wat studie betreft niet. Dit jaar heb ik er weer vertrouwen in en ik ga hard m’n best doen om dit jaar m’n Bachelor diploma te halen.
Reading; Study related material. Ik heb op het moment 3 vakken; Communicatie, Cultuur & Nieuwe Media, Kind & Omgeving en Psychologie van Taal.

Working on; Snailmail/Journaling packages for the Lucky Birdy shop. Ik ben gek op paper crafts, snailmail en journaling. Ik heb alleen zo ontzettend veel spullen en daarom lijkt het me leuk om een aantal kleine pakketjes samen te stellen.

Thinking about; Some new stuff to blog about. Ik stroom de laatste tijd over van de inspiratie. Nu alleen nog tijd maken tussen het studeren in.

Loving; Having a day off. Vandaag ben ik he-le-maal vrij. Heerlijk om zo even bij te komen van de eerste drukke week dit collegejaar. Ik ga vandaag eventjes aan m’n presentatie werken en verder doe ik niks wat met m’n studie te maken heeft. Vanmiddag even een rondje door de stad maken, heerlijke pasta met garnaaltjes & verse groentes klaarmaken en vanavond naar Vriendlief.

Enjoy your weekend!
Love, Manon
Twitter // Facebook // Y // Instagram // Shop

0 lucky thoughts:

Een reactie posten